Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háhá! 🤩
Fura hogy ilyen lapos a teteje a teljesitmeny görbének. Az S volt ilyen az R nem hegyesebb?
Akkor ez is Done. Csabi bepadozta.
147LE főtengelyen 128LE hátsókeréken
Azért az nem hátrány...
😁
Akkor mindegyik hétvégén lesz? 🤣 Fúúú, ahhoz már öreg vagyok 🤣
Nekem is bármelyik hétvége jó. 🙂
Nekem is jó az összes hétvége😂😂😂
Hali!
Nekem bármelyik 7vége jó lehet, úgy intézem, ahogy a többségnek jó.
✌️
1. és 3. Datumsorozat okes. A 2. Necces 😇
Előreláthatóan nekem bármelyik jó lehet.
Köszi! Közben az x-bike megcsinálta nekem, úgy hogy megadtam a méreteket. Persze én csak árajánlatot kértem tőlük, de legyártották 😆 Szerencsére elég jó lett.
Probrake.de, Tüv papíros, forgó fittinges, típusspecifikus csöveket csinálnak elég élhető áron, de elvileg méret után, saját receptre is legyártják.
Mondjuk nem tudom, esetetekben mennyire segít ez, csak gondoltam megemlítem.
Üdv. Beszéltem Borcsával, és idén három hétvége jöhet szóba a TL bulira júliusban:
12-13-14
19-20-21
26-27-28

Erről kéne szavazni, hogy kinek mi lenne a megfelelő.
Kezdem is a sort, nekem 12-14, vagy 19-21, a 26-28 sajnos semmiképpen.
Neszéltem én is velük, de azt mondják, hogy inkább be kéne vinni a motort.
Lehet inkább venhill lesz belőle, mert ott forgatható a fitting, ami ebben az esetben nagy előny :D
Fékcsővel nekem is meggyűlt már párszor a bajom.
Bemegyek ikszbájk-ba, mondom kéne piros fém fékcső.
Mihez kell?
Mondom TL1000R. már ugranának is neki katalógus szerint. Mondom várjá he! K4Gixxer teló, radiális R1 nyereg, radiális főfékhenger. 🤣
Na innentől egy óra matek, hogy mekkora cső kell, meg a fittingek merre álljanak. Már 3x csináltattam, de még most se az igazi, bár most egy darabig ez marad rajta...
A hátsó arany féknyereg meg szinte kötelező. 😁
Köszi! Sárvédő már van (bár carbon majd talán később), csak még matekozni kell egyedi fékcsővel hogy fel tudjam rakni, mert nyilván semmi nem stimmel sosem 🤣
Hátra is kapott, egy arany K1 1000 féknyerget, hogy egységes legyen 😃
Ez jól néz ki haver!
Én csípem az ilyen hibrid megoldásokat. Még egy fasza carbon sárvédő, oszt meg is van az eleje. 😁
Gsx-r1000 k1-nek a teloja, cbr954rr első fék, és cbr1000rr radiális fékmunkahenger. Kell azért reszelni, távtartózni, hogy belemenjen.
Szia milyen motor eleje van benne?
Sokáig volt gyári 😇
Én látom, válaszoltam is rá.
Írtam privátot de nem látom
Igen elég nagyot ránt, de inkább olyan mintha kimaradna a gyújtás semmi fura hangja nincs a váltónak, attól függetlenül mi is váltóra gondolunk. Szerelő csak jövő héten tud neki kezdeni ezért tettem fel a kérdést hátha de sajnos mindig a váltóra vezethető vissza.
Szia,
Nagyot rángat? Mintha kicsit belecsípnél a kuplungba? Ha igen az váltóhiba lesz…
Persze ellenőrizném előtte a benzinnyomást és mennyiséget, meg a kuplungot, bár ha csak 1esben csinálja akkor gyanús, h váltó lesz
Láncod nem szakaszosan nyúlt?